Címlap

Új Store érkezik!

QuartermasterU, a Turbine e- Kereskedelemmel foglalkozó csapatától bemutatta a hamarosan érkező új in-game Store-t. Lássuk, mi változik az eddigihez képest!

A Store-nak teljesen új kinézete és elrendezése lesz. Megmarad az eddigi funkcionalitása, miközben gyorsabbnak és egyszerűbbnek találjátok majd.

Null

A Store mostantól átméretezhető lesz! Méreteit olyanra állíthatod, amilyenre csak szeretnéd.
Minden egy görgethető oldalon fog megjelenni! Nem kell továbbiakban több oldalnyi tárgyat áttúrni, hogy megtaláld, amit keresel.
Gyorsabb és könnyebb keresés! Kattints egy kategóriára és láthatod az alkategóriákat vagy a kategóriában lévő tárgyakat. Ha egy másik alkategóriát szeretnél megnézni, nem ezentúl visszalépni a fő kategóriába.
Egy adott tárgy mennyiségét könnyebben változtathatod! Amikor megtalálod a keresett tárgyat, egyszerűen kattints a plusz jelre, hogy növeld a mennyiségét (vagy a mínusz jelre, hogy csökkentsd), és az ár automatikusan frissül egy pillanat múlva.

Null

Jelöld meg a tárgyakat könnyebben! Nem kell továbbiakban a részletes leírás részbe menni, hogy megjelölj egy kedvenc tárgyat. Egyszerűen kattints a tárgy jobb felső sarkánál lévő üres csillagra és ez a Kedvencek közé teszi. (Megjegyzés: ennek a korábbi Bookmarks neve Favorites-re változott.)

Null

A rövid és részletes leírások nincsenek többé külön oldalon! Amikor látsz egy tárgyat, kattints a “Learn More” linkre és a leírás kibővül, egy külön oldal betöltése helyett.
Új fizetési módok elérhetőek! Azoknak, akik nem kártyával vagy PayPallal szeretnének fizetni, számos új opciót biztosítunk kiválasztott országtól függően.

Null

Visszatér néhány kedvelt fizetési mód, mint a Sofort, BOKU, PaySafeCard, és még több.
Olyan új lehetőségek lesznek, mint példádul Subway ajándékkártyával pontot venni, stb.
Van egy új SPECIALS rész, ahol kiemeljük a különböző promóciókat, Turbine Pont akciókat, új tárgyakat stb.

Null

Tölts kevesebb időt a Store-ban! Kikapcsolhatod a tárgyak vásárlásakor megjelenő megerősítést kérő ablakot. Alapbeállításon a megerősítést kérő ablak megjelenik, de kikapcsolható, ha ezen bejelölöd rajta vagy a My Account ablakon. Minden további virtuális vásárlás egyből végbemegy a Buy gombra kattintva. Ez a lehetőség nem elérhető Turbine Point vásárlásánál.

Null

Mivel a vásárlás sokkal gyorsabb, ezért modernizálva lett a store-ban megjelenő gombok száma, és kikerült a bevásárlókocsi funkció.


FAQ

Mi történik majd a jelenleg meglévő Turbine Point-okkal?

Átkerül majd a régi Store-ból az újba, a játékosoknak ezzel kapcsolatban nincs teendőjük.

Mi történik a vásárlási előzményeimmel?

Az utolsó 30 nap átkerül az új Store-ba.

Hogy nézhetem meg a legutóbbi vásárlásaimat?

Rákattinthatsz az óra ikonra, hogy lásd legutóbbi vásárlásaidat vagy a felső jobb sarokban lévő nyílra kattintva válaszd ki a “History”-t.
Null

A "könyvjelzőim" megmaradnak?

Sajnos nem. De gondolj arra, ez egy lehetőség, hogy egy új store-ban keresgélj. Illetve, ha tudod a tárgy nevét, akkor egyszerűen beírhatod a keresőbe, és az üres csillagra kattintva a kedvencek közé teheted.

Továbbra is megnézhetem a cosmetic tárgyakat karakteremen?

Igen! Ahhoz hogy felpróbáld a ruhákat/páncélokat, kattints a kis vállfa ikonra.
Null

Hogyan vehetek Turbine Pointot?

Vagy kattints a Turbine Point menüre, vagy a "+" jelre az egyenleged mellett, hogy a Turbine Point vásárlási oldalra juss.
Null

Újra meg kell adnom vásárlási adataimat, hogy TP-t vegyek?

Mivel egy új Store, ezért újra be kell írnod adataidat, de csak a TP vásárláshoz. VIP játékosok esetén, mivel előfizetésetek nem változott, nincs szükség módosításra.

Jelenleg egy másik országban élek és nem látom a kedvelt fizetési módomat. Van rá mód, hogy további opciók közül válasszak?

Igen. Amikor a fizetési lehetőségek ablakon vagy, kattints a "Show More Methods"-ra, majd válasz ki a fent lévő legördülő menüből a számodra megfelelő országot.
Null

Milyen kulcsokat/kódokat válthatok be a Store-ban?

Jelenleg csak az új ingyenes minta kódokat válthatjátok be, minden más kódot/kulcsot a myaccount.turbine.com oldalon keresztül lehet. Keressük a módot, hogy többféle kulcsot is beválthassatok az új Store-ban későbbi frissítéssel.

Mi a különbség a "Specials" és "Sales" között?
A „Specials”, ahol a Store-hoz kapcsolódó promóciók lesznek, beleértve a akciókat, TP promóciókat, új és eseményekhez kapcsolódó tárgyakat.
A „Sales” mutat majd minden jelenleg kedvezményes tárgyat.
A LOTRO Store alapból minden tárgyat fog mutatni. Egy későbbi frissítéssel hozzáadunk majd egy lehetőséget, hogy karakteredre szűrj.
Mi történt a bevásárlókocsival?

Kivettük annak részeként, hogy még átláthatóbb legyen a store felület. De az új store sokkal gyorsabb és egyszerűbb benne navigálni, így nem is lesz rá szükséged a jövőben.

Mi történt a Best-Sellers szekcióval?

A Best-Sellers szekció feltehetőleg visszatér egy későbbi frissítéssel.

Mi történt azzal a gombbal, amivel válthattál a listás és store elrendezés között?

Mivel egy kategórián belül minden tárgy egy oldalon jelenik meg, amit görgethetsz, így ez a lehetőség továbbiakban nem lesz elérhető.

Nem találok egy tárgyat, ami a régi Store-ban benne volt, mi történt vele?

A legtöbb esetben áttudtuk vinni a tárgyakat a régiből az új Store-ba. Van egy maréknyi tárgy, amit újra kell dolgozni korábbi tervezésük módja miatt. Dolgozunk rajta, hogy mielőbb elérhetőek legyenek.

Lesznek majd frissítések az új Store-hoz?

Igen. Értékeljük majd a visszajelzéseiteket, és ezek alapján fogjuk folytatni a Store fejlesztését.

Azt hiszem, hogy hibát találtam!

Ha hibába botlasz, akkor kérjük küldj róla egy bug reportot, amit a Help menüből érhetsz el.

Segítségre van szükségem a vásárláshoz!

Ha bármilyen nehézség merül fel, amihez szükség van vevőszolgálatunk segítségére, látogasd meg a Support Center-t http://support.turbine.com oldalon.