Címlap

The Great Barrow

Az Öregerdőtől keletre fekvő, Sírbuckáknak nevezett terület már az első korban temetkezési helye volt az adánok őseinek. Később, a másod korban a visszatérő dúnadánok vették birtokba a területet, megerősítették és Tyrn Gorthad néven lett ismert. Ez volt Cardolan népének egyik utolsó menedéke a Boszorkányúrral szemben. Miután az itt élők meghaltak az Angmar hadai által és a Fekete Vész idején, újra elnéptelenedett. Ekkor, feltehetően a Boszorkányúr paracsára Angmarból szellemek költöztek a buckákba és gonosz, veszélyes hellyé változtatták.


The Maze

A trash igen egyszerű, mindössze az alul mellékelt térképen lévő út szerint kell haladni. Menet közben a patrolozó, illetve föld alól előbújó Wight-okkal kell megküzdeni. Tapasztaltabb, erős csapattal 2 "húzásból" végig lehet futni az instán.

The Barrow-wight Caller

Az első boss, nagyjából fél úton egy kisebb teremben található. Érdemes a termet először kiüríteni a több patrolozó mobbtól, bátran belehet futni, hiszen a lépcsőre visszafutva resetel a boss harc. Amint tiszta a helység mindenki álljon le a lépcső aljába és kezdődhet is a harc. Először a két addot kell megölni, mert ezek későbbeikben további mobokat tudnak megidézni. Utánna következhet a boss, aki 20% morálon 2 férget fog megidézni, ezek random támadnak, sebző savas ködöt tesznek a csapattagok alá, sőt képesek ellökni a játéksokat. Ez utóbbi egy nem kívánt reset miatt lehet veszélyesebb. Érdemes a bosst befejezni előbb és csak utánna a két megidézett addot.

Gaerdring és Gaerthel

A wing legvégén két bossal is meg kell küzdeni. A teremben lent balra áll Gaerdring, jobbra mellette pedig Gaerthel. Amint elindul a harc a bal oldali boss aktiválódik és elkezd addokat idézni, közben a jobb boss inaktív marad. A megejelenő addok között lesznek kezek, amiket lehet ölni és wight-ok akiket pedig kiteolni érdemes (nagyszerűen alkalmas erre a terem, legjobban cpt/wrd class tudja). Amint meghal a bal boss aktiválódik a jobb, ő már nem fog addokat idézni, cserébe picit erősebb a sebzése.
A Challenge teljesítéséhez 20 kart kell megölni az első boss halála előtt. Ehez nagyon fontos az időzítés, mert a 20. kar leölése után aktiv lesz a 2. boss, aki sebzésre healelő pajzsot tud tenni társára. Ezért érdemes a bal bosst nagyon alacsony morálra levinni, majd ekkor megölni a 20. kart és utánna 1-2 ütésből a bosst.


Thadúr

A viszonylag rövid (legalább is távra) instában a trashen un. Gaunt mobokra kell figyelni, mert nem csak stunnolnak, de powert nullázó disease mérget is tudnak adni. A középső nagyobb teremben "többlépcsős" trash van, ahogy halnak úgy nyílnak meg szobák vagy jelennek meg újabbak, míg végül meg nem nyílik a bosshoz vezető út. Egyik ilyen tash csoport (miután meghaltak balra fent lévő mobok) fényes világító fényekből áll, un. Chilled Barrow-light. Ezeket nagyon hamar meg kell ölni, és behúzni a folyamatosan megjelenőket, különben újrakezdődik.

Thadúr the Ravager

Thadúr hasonlít a trashen már megismert Gaunt mobokra, így képes stunnolni és különböző disease mérgezéseket osztani. Moráltól függően fog behívni segítőket, ekkor pedig sebezhetetlenné válik. Ilyenkor a tank kiteolja körbe, többiek öljék az addokat. Challenge teljesítéséhez az addokkal együtt használhatóvá váló fákjákat kell meggyújtani, az adott hullámban utolsó add mindig a meggyújtást követően haljon meg.


Sambrog

Trash már megszokottan könnyű, a térképet követve gyorsan a bosshoz lehet érni. Mindössze egy kitérő szoba van, itt meg kell ölni a mobokat, hogy kinyíljon a továbbvezető ajtó.

Sambrog

Challenge módhoz a harc kezdete előtt használni kell a középen álló kriptát (ezzel addok is fognak jönni harc közben). Sambrognál két dologra kell figyelni, harc közben sebzős felhőket tesz le és időnként healelő szellemeket idéz. Jelenleg egyik se jelent nagyobb kihívást, ha nagyon gyenge a csapat dps-e a healelő szellemeket érdemes altatni.

Great Barrow térkép